Foto¨s - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu Foto¨s - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu

Foto¨s

Door: Frans Somers

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 April 2013 | Spanje, Hospital de Órbigo

Foto´s plaatsen is bijna niet te doen. Het duurt een kwartie om 1 foto te plaatsen en zoveel tijd heb ik niet. Ziodra er weer een betere gelegenheid zich voordoet zal ik foto´s plaatsen.

  • 27 April 2013 - 09:44

    Jetta:

    Hey Frans,
    Ik lees al je verslagen en het is fantastisch om het zo een beetje met je mee te beleven. Eelco heeft met voetballen de binnenknieband beschadigd. Een mri moet uitwijzen hoe erg het is, maar het is even de vraag of Nepal in september al zou lukken. Verder heb ik gisteren al gehoord dat ze me een vast baan willen aanbieden bij Sandd. Super gaaf natuurlijk en dat geeft weer een beetje zekerheid. We missen je wel bij de sauna hoor! We delen je verslagen met elkaar en vooral Otto is ook een trouwe lezer!
    Tot snel (digitaal dan hè!)!
    Jetta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 23671

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 31 Oktober 2015

Via de la Plata

02 April 2013 - 31 Mei 2013

Camino

Landen bezocht: