Een bijzonder moment - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu Een bijzonder moment - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu

Een bijzonder moment

Door: Ghostwriter

Blijf op de hoogte en volg Frans

07 Mei 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Ik ben er!!!!!!!! Morgen een uitgebreid verslag.

  • 07 Mei 2013 - 21:22

    Arthur, Mirjan, Björn En Linn:

    Een bijzonder moment, na een bijzondere prestatie, door een bijzonder persoon.
    Ontzettend veel respect voor jou prestatie en enorm trots op je.
    We houden van je en kijken uit naar je verhalen en foto's. Ik hoop dat je straks thuis niet in een afkickperiode terechtkomt.

  • 07 Mei 2013 - 21:35

    Monique:

    Geweldig je bent een topper,ik hoop gauw je verhalen en foto's te horen en te zien.dikke kus monique

  • 07 Mei 2013 - 21:37

    Marinade:

    Wauw Frans. Respect en bewondering! Gefeliciteerd! Geniet ervan. Liefs

  • 07 Mei 2013 - 22:46

    Ad De Bresser:

    Wat goed toppie,!!!!

  • 07 Mei 2013 - 22:53

    Ingrid:

    Geweldig wat knap en sneller dan verwacht! Heel veel plezier morgen bij de mis!

  • 08 Mei 2013 - 11:52

    Paul En Nel:

    Gefeliciteerd Frans ! Een geweldige prestatie, petje af hoor ! Nu ook de stok nog in de zee?

  • 08 Mei 2013 - 14:33

    Sharon:

    Geweldig Frans wat een prestatie. Wat kan je mooi schrijven. Je hebt het snel gelopen. Kan niet wachten tot je thuis komt met alle verhalen. Brand een kaarsje voor mij, tot horens xxxxxxx

  • 08 Mei 2013 - 14:36

    Raymond & Kelly:

    Wij zijn erg trots op je dat je deze prestatie zo goed hebt beeïndigd en nog eerder dan je had gepland. kijken ook erg uit naar je verhalen en alle foto's. we hopen je snel weer te mogen ontvangen. Dikke kus en knuffel van ons

  • 08 Mei 2013 - 19:49

    Jan En Wlly:

    Proficiat Frans. Een diepe buiging voor deze prestatie. Echt helemaal geweldig. We zien uit naar je komst op de Vrijgaard en we zullen er een lekker gevuld glaasje op drinken. Proost en tot gauw.

  • 09 Mei 2013 - 13:26

    Leo En Gerda:

    Gefeliciteerd Frans. Je hebt het gehaald. Je bent een echte doorzetter. We zien uit naar je thuiskomst.
    Groetjes Leo en Gerda

  • 12 Mei 2013 - 16:38

    Adrian En Ria:

    Gefeliciteerd hoor Frans! Wat een prestatie!
    Je kan trots zijn op jezelf dat je het hebt afgemaakt!

  • 12 Mei 2013 - 22:17

    Jetta:

    Top zeg! Ik vind het super knap van je! Respect! En fijn ook dat mijn stok je nog steeds steunt! ;-)

  • 06 November 2014 - 15:29

    Franciscus Schepers (facebook):

    Hallo,
    Per toeval, bij zoeken naar Camino-verslagen, kwam ik op jou site terecht.
    Hier kwam ik ook bovenstaande reactie tegen, alsmede jullie reactie hierop in jullie verslagen.
    Op de eerste plaats wil ik zeer nadrukkelijk stellen dat deze reactie absoluut niet van mij afkomstig is maar van iemand op internet die zich om wat voor reden voor mij uitgeeft.
    Misschien weten jullie het nog niet maar je kunt deze reacties van de z.g. Caminofrans eenvoudig verwijderen in het beheermenu. Ook kun je dan zijn IPadres blokkeren zodat hij geen nieuwe reacties kan plaatsen.
    Ook kun je als je op de Caminofrans klikt het e-mail-adres zien van de afzender, bij de namaak caminofrans lukt dit niet omdat hij zich niet registreerd.
    Overigens heb ik jou verslag helemaal gelezen, wat een fijne en ontspannende tocht heb je ervan gemaakt
    Bovenstaande moest me even van het hart.
    M.vr.gr,Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 23681

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 31 Oktober 2015

Via de la Plata

02 April 2013 - 31 Mei 2013

Camino

Landen bezocht: