Gekkenwerk - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu Gekkenwerk - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu

Gekkenwerk

Blijf op de hoogte en volg Frans

06 September 2015 | Spanje, Almadén de la Plata

Twee dagen bloedheet. Gisteren dacht ik een makkelijke dag te hebben van 18 km. Er was niet bijgezegd allemaal omhoog. De rugzak lijkt inmiddels wel een ton te wegen. Vandaag 30 km waarvan de eerste 16 op en neer langs een doorgaande weg. Daarna 14 km door een schitterend natuurpark. Helaas weinig schaduw op een brandende zon. Dit vormt momenteel mijn grootste probleem. Er is onderweg geen enkele mogelijkheid te foerageren dus je moet eten en vooral veel drinken voor de hele dag meenemen. Aan het eind van deze tocht een forse heuvel moeten beklimmen met op sommige punten een stijging van 20%. Nu in de herbeRg wasje gedaan gedoucht en biertje gehad dus nu gaat het weer enigszins. Denk eraan ik hou van jullie

• 07 September 2015 - 00:55

Hilde:

pffff......Wat je zegt Frans, het is gekkenwerk. Brandende zon, rugzak v e ton en geen kroeg op de Plata.
    Lang leve de pelegrino! ;-) . Maar- om met Toon Tellegen ea te spreken: gelukkig gaat alles voorbij en is er aan het eind weer dat pilsje en de rest.
    Liefs, Hilde

• 07 September 2015 - 11:09

Mark:

Top Frans!werken maar ook genieten!!doe je goed.
    Succes!!