Geozndheids vragen - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu Geozndheids vragen - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu

Geozndheids vragen

Door: Frans Somers

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 April 2013 | Spanje, Villar de Mazarife

Toen ik Nederland verliet waren er diverse met gezondheidsproblemen. Ik hoor graag van Leny hoe het met haar been is - Monique ben je al geopereerd - Maaike hoe gaat het met de enkel - Gerda gaat de voet vooruit - Ica how are you doing after the surgery and Ramona has the baby been born.

Ik hoor graag van jullie - I like to hear from you.

• 25 April 2013 - 23:31

Ingrid:

Wat leuk om steeds de reisverslagen te lezen, zo te zien is het een mooie ervaring. Nog heel veel plezier en geniet ervan! Met ma gaat het goed, het duurt nog wel even voordat de wonden helemaal dicht zijn maar ze genezen goed. Ze kan in huis weer een beetje lopen en slaapt ook weer gewoon boven.
    Liefs en ik hoop snel weer een nieuw reisverslag te lezen.

• 26 April 2013 - 09:38

Monique:

Hoi Frans ik ben gisteren geopereerd,ze hebben de cyste en een los stukje bot eruit gehaald.ik hoef niet in het gips,wel 2 weken met krukken.geen pijn gelukkig.hoe is het met jou voeten,gaat het nog goed.nou veel loop plezier.we missen je wel in de sauna tot gauw.groetjes monique

• 26 April 2013 - 11:47

Jan En Willy:

Dag Frans, goed om te horen dat alles goed gaat bij jou. Als wij je verhalen zo lezen geniet je optimaal van het goede leven voor wat betreft eten en drinken. We zijn benieuwd naar de volgende foto's. Met ons gaat ook alles goed maar we moeten je wel berichten dat het met Hans Plasschaert nu heel slecht gaat. Hij zal binnen zeer korte tijd komen te overlijden. Hans is de laatste week zo hard achteruit gegaan dat het nu echt een vreselijke lijdensweg voor hem werd. Hij wil zo niet verder leven en zijn laatste wil wordt door de kinderen gerespecteerd! Het is een heel naar bericht maar dat doet ons wel beseffen te genieten van het leven. Tot de volgende keer een succes bij de volgende etappes.
    Willy

• 27 April 2013 - 18:55

Leo En Gerda:

Hoi Frans,
    Met Gerda haar voet gaat het langzaam vooruit maar zal nog wel enkele maanden duren voordat ze weer normaal kan lopen. We missen je wel in de sauna, de groep is behoorlijk uitgedund nu Monique een paar weken afwezig is i.v.m.haar voet. Koos heeft vrijdag z'n laatste opgieting gedaan.
    Het management had namelijk besloten dat hij elke vrijdag de opgieting moest verzorgen en dat is niet te doen i.v.m. zijn werk. Frans we hopen dat je de wind mee hebt bij je volgende etappe en kijken weer uit naar je volgende verslag (en foto's)
    Groetjes Leo en Gerda