De eindstreep is in zicht - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu De eindstreep is in zicht - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Frans Somers - WaarBenJij.nu

De eindstreep is in zicht

Door: Frans Somers

Blijf op de hoogte en volg Frans

06 Mei 2013 | Spanje, Arzúa

Even een snelle update want ik wil gaan slapen. Vandaag bijna 30 km gelopen over alyijd op en neer gaand terrein en voor morgen staat dezelfde afstand op het programma. Woensdag is het dan nog ongeveer 10km zodat we voor de mis van 12uur in Santiago kunnen zijn. De temperatuur is prima maar helaas is het vanmorgen weer licht gaan regenen. Na aankomst vanmiddag om m3uur is het harder gaan regenen dus de kaarsjes onderweg opgestoken hebben iets geholpen. Voor morgen wordt er weer regen verwacht. Voor vannacht maar weer eens een hotelkamer genomen. Fysiek gaat het nog steeds redelijk goed. Mijn teen heeft een nieuwe weg naar de hersenen gevonden dus dat stoplicht moet ik morgen ook maar op rood zetten. De linker enkel voelt niet helemaal tof maar dat zal morgen wel over zijn. Nu snel naar bed want ik ben eigenlijk al veel te laat maar het diner viel wat langer uit. Ik kom in ieder geval niet stinkend in Santiago aan want ik heb vanmiddag alles wat gewassen kom worden laten wassen. Met een schone onderbroek en schoonshirt en sokken op naar Santiago.
Welterusten en ik hou van jullie.

  • 07 Mei 2013 - 21:15

    Jacob Van Der Heiden:

    vergeet vooral Jacobus niet te kussen!!

  • 12 Mei 2013 - 16:20

    Tineke Snel:

    Hoi Frans, je hebt het gehaald en naar mijn mening in een recordtijd.
    Heb van velen gehoord dat het emotioneel is om over de bergen, met Santiago in het zicht ,daarheen te wandelen.
    Een hele prestatie hoor!
    Doe het je nog niet na!
    Geniet van de sfeer en het samengevoel daar.
    Nog even en dan sta je weer op die nuchtere Nederlandse bodem.
    We spreken elkaar daar weer wel.
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 23704

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 31 Oktober 2015

Via de la Plata

02 April 2013 - 31 Mei 2013

Camino

Landen bezocht: